Alla helgons dag

2009-10-31 kl 18:57:36

  Bus eller godis?

Själv föredrar jag både och. Busat har jag brorsbarnen gjort hela gårdagen. Vi gick på bio och sedan gottade vi oss i pizza och fredagsmys. Ikväll satsar jag på godis. Pappa och jag har ensamhelg och vi har laddat med nötter, choklad, vin och levande ljus. Ikväll ska vi mysa och trivas i sann alla helgonaanda. Givetvis ska vi även se på skräckfilm.

En film som jag tycker skulle passa utmärkt ikväll är Pans Labyrint, flerfaldigt Oscarbelönad och en fröjd för ögat. Den är lagom ruskig och har en mörk ton som passar Halloween. Annars skulle jag också kunna tänka mig att se Barnhemmet, yttligare ett alster av Guillermo del Toro men som jag ännu inte sett. Kanske har du det? Passar den allhelgonaafton måntro?





Vanne
2009-11-01 kl 01:40:22
Barnhemmet har velat se hur länge som helst! Den verkar riktigt bra och riktigt otäck...








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:




ALL RIGHTS RESERVED
Allt material skyddas enligt lagen om upphovsrätt (SFS 1960:729)