Februari

2009-03-02 kl 20:37:30

Mycket av väldigt stor vikt har hänt på sistone.
Vad säger ni om allt det här till exempel:



Oscarsgalan 2009 har gått av stapeln.
Jag hann se fjorton av de nominerade filmerna i år.
Hugh Jackman var årets värd och han var helt fantastisk!
Hela galan var fantastisk.


Och årets bästa film, Slumdog millionaire, vann hela åtta priser.



Jag har fyllt år och fått helt otroliga presenter.
Till exempel:
Biljetter till musikalen My fair lady av mamma och pappa.
Biljetter till London av min storebror.


Jag ser fram emot våren!



Bokrean har börjat!
Jag har givetvis varit där och nosat.
Här är några av fynden:

 

 

 

 

 

 

Storslagna händelser, jag sa ju det.

 




2009-03-02 kl 22:13:41
AAAAH, LONDON!??!?!?!

JAG DÖR DÖR DÖR!



Jag har tänkt åka i sommar/sensommar om jag får ihop pengar till det.


virpi
2009-03-03 kl 09:43:36
Jag har en utlottning på en vattenpipa

från Dubai.Snabba dig att vara med!

Vinnaren dras den 7 mars.



www.virpi.blogg.se


Ina
2009-03-04 kl 22:08:01
Åh, det låter härligt ^^,








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:




ALL RIGHTS RESERVED
Allt material skyddas enligt lagen om upphovsrätt (SFS 1960:729)