Egna julkort

2008-12-26 kl 19:22:30





Junitjej
2008-12-26 kl 22:53:00
Vilken underbar blogg du har!


Ordrik
2008-12-26 kl 23:12:44
Re: Junitjej

Wow, tack det var snällt!

Det samma, du har själv en otroligt underhållande och fin blogg!


hanna
2008-12-27 kl 22:56:57
jag använde mig även av tusch, johnny och färgpennor. det är lyxigt med garn på kort.


Ina
2008-12-28 kl 11:10:29
Åh, vad mysigt! ^^,

Din blogg är en av de allra mysigaste.

Men du förresten; stavas inte [täjp] såhär: "tejp"? För det är väl [täjp] du menar när du skrev "tape"? Haha..


Ordrik
2008-12-28 kl 21:06:13
Re: Ina

Tack, vad du är söt! :')

Jo, det stavas nog så på svenska. Men jag tycker inte tape är ett svenskt ord. Haha... "Tejp" ser precis lika fult ut som "fejk" (fake), "tajm" (time) och "mejl" (mail). Inte sant?


Ina
2008-12-31 kl 11:38:42
(svar)

Haha, klockrent svar! :D Jag håller verkligen med dig! På alla de andra orden (än just "tape") så håller jag med dig om att det ser grymt töntigt ut att skriva den svengelska varianten, de orden skriver jag aldrig svengelskt. På just [täjp] så är jag bara mer van vid att skriva "tejp" än "tape" så det är väl därför.. (undrar varför) Haha.. hm. Det är verkligen grymt ful stavning på den svengelska varianten, så jag tror jag gör som du - börjar stava "tape", det ser ju faktiskt väldigt mycket bättre ut och är mer logiskt om man följer det engelska med de andra orden. :) (även om man någonstans "måste" dra en gräns eftersom att det finns så otroligt många lånade ord i svenskan.)

Så fort det står "mejl" eller "tajm" någonstans så får jag lite ont i magen, haha.. det ser så otroligt nördigt ut. Och jag får lite vibbar från gamla LunarStorm när jag ser "mejl", haha.. uff! :D


Ina
2008-12-31 kl 11:39:24
(Oj vad långt och mastigt det blev.. hoppas det går att läsa, även fast styckena inte är så tydliga. :))








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:




ALL RIGHTS RESERVED
Allt material skyddas enligt lagen om upphovsrätt (SFS 1960:729)