The Last Airbender

2010-10-19 kl 18:55:19



Jag har fått stordille på den animerade tv-serien Avatar: The Last Airbender, även känd som Avatar: The Legend of Aang, vilken nu även har kommit som långfilm på bio. Det är min bror och hans son som har smittat mig med denna barnsliga Avatar-frossa. Serien handlar om avataren Aang, den siste luftbändaren, som måste lära sig att bemästra alla de fyra elementen för att kunna fullborda sitt öde och återställa balansen för fred i världen. Det är en väldans fin serie med mycket sensmoral och varm humor. Jag undrar just om filmen håller samma mått..?




Lollo
2010-10-20 kl 16:12:16
Min 14åring här gillade serien, han sågade filmen totaaaaalt :P Den var tydligen sämst om man jämför med serien.


Ordrik
2010-10-21 kl 16:21:10
Okej :/ Ja, serien verkar svårslagen...








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:




ALL RIGHTS RESERVED
Allt material skyddas enligt lagen om upphovsrätt (SFS 1960:729)