Min lilla loppa

2009-10-08 kl 14:18:20


Anna Gavalda, 2003



Idag bjuder jag på ett mysigt utdrag ur romanen Jag älskade honom av franska författarfavoriten Anna Gavalda.

Filmen med samma namn hade för övrigt biopremiär förra veckan, men i endast ett begränsat antal städer. Kika in här för att läsa mer om den och se ifall den visas någonstans nära dig.





Hanna
2009-10-09 kl 18:44:15
OH! jag hade inte kollat din blogg på ett tag. Du har ju skrivit en hel del :) Härligt med bok, fika, semester och när man känner att man valt rätt yrke. För fan vad härligt det känns att få jobba med människor och bli en del av deras liv. För lärare påverkar, både på ont och gott. Det vet vi...


Ninelin
2009-10-11 kl 13:38:51








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:




ALL RIGHTS RESERVED
Allt material skyddas enligt lagen om upphovsrätt (SFS 1960:729)