Den bokläsartid nu kommer...

2009-06-04 kl 15:07:11


Med lust och fägring stor...





cecilia
2009-06-04 kl 15:19:24
hoppas du läser något riktigt bra! (:


Ina
2009-06-08 kl 00:37:07
Åh det låter verkligen mysigt! :)



För min del hoppas jag också på en bokläsartid snart.. känner att det var längesedan jag försjönk i något i bokväg enbart med vilja och inte med ett måste. (Antar att du känner samma sak..)



Skulle jag kunna be dig om boktips? ^^, Du kanske har ett (två, eller tre!?) boktips som jag bara måste ta mig an. Som liksom får en att bli alldeles omtumlad - kanske bara lite, kanske ganska mycket... men liksom någonting som stannar kvar ett tag och som man känner att det tillförde någonting betydelsefullt i ryggsäcken. :)



Det känns som om du är sådär hemtam bland bokhyllorna och jag saknar då jag också var det en gång. Men nu skriker tiden och får mig att glömma att läsa. Att försjunka i en bok som är så underbart...



Kram!


Ordrik
2009-06-08 kl 12:44:26
Re: Ina

Åh, vad roligt! Det är precis så jag känner också. Jag har nog ett och annat tips att plocka fram ur mitt skalmanskal, hoppas jag! Jag ska försöka fundera fram något riktigt bra åt dig :')


Ina
2009-06-11 kl 14:36:22
Wow, det lät hedrande :D








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:




ALL RIGHTS RESERVED
Allt material skyddas enligt lagen om upphovsrätt (SFS 1960:729)