50, 60 & 70

2009-02-16 kl 17:26:59

Sisådär en evighet och ett halvt liv har passerat. Man skulle kunna tro att jag har dött eller så, men det hade ju således varit himla tråkigt.

Jag kan därför lyckligt informera alla oroliga om att jag fortfarande är vid liv och att jag är tillbaka på bloggen med en present åt alla läsare.






Varsågod! Till dig som har Spotify har jag gjort en spellista med äkta antikvärde.


Listan heter "50, 60 & 70" och innehåller musik från just dessa årtionden. Och inte vilken musik som helst, inte - utan endast de riktiga guldkornen!

Ni får gärna fylla på listan med fler hits, och tipsa mig om jag har glömt någon viktig.





Men först kanske ni undrar hur man känner igen ett äkta guldkorn?

Jo, när dina föräldrar börjar stampa takten till låten, nynna melodin, sjunga med i refrängen och plötsligt börjar discodansa helt hämningslöst i vardagsrummet - då vet du att du hittat något av äkta värde.





Johanna
2009-02-16 kl 17:40:02
Vilken fin blogg :) Härligt med äldre musik. Ha en bra kväll.


2009-02-17 kl 07:58:06
Underbart! Keep up! Basta artiondena for musik om man fragar mig. Sant man blir glad av. Jag saknar dig, foresten. <3


Vanne
2009-02-21 kl 00:13:12
Lyssnar nu! I LOVE! Har bara kommit till andra låten än så länge, men låtlistan är ju minst sagt lovande. Kan inte gå fel, så att säga! Svängigt värre. dansar lite Bästa presenten! TACK!








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL:


Kommentar:




ALL RIGHTS RESERVED
Allt material skyddas enligt lagen om upphovsrätt (SFS 1960:729)